Intervju med Anna

6 05 2013

 

IMG_7693

Vi har intervjuat Anna, som jobbar i arbetslaget 4-7 B.

Gillar du att laga mat på din fritid ?
 Svar: Ja jag gillar att laga mat.

Bakar du ofta?
Svar: Ja jag bakar regelbundet brröd.

Hur länge har du varit hemkunskapslärare?
svar: Sen 2003.

Gillar du ditt jobb?
Svar: Ja det gör jag.

Hur tar du dig till jobbet?
 Svar: Jag kör bil, ibland cyklar jag.

Vad är din favoritmat?
Svar: Att grilla, speciellt på våren.

Gillar du din arbetsplats?
Svar: Ja det gör jag.

Gjort av Fabian och Emilio

Åtgärder

Information

Kommentera

