Intervju med Karin

1 05 2013

DSC00085

Hur många år har du jobbat som matte- och NO-lärare?
Jag har jobbat som det i 14 år.

Tycker du att det är roligt med ditt jobb?
Ja! Jag tycker det är roligt med mitt jobb.

Vad är det roligaste med ditt jobb?
Det roligaste är att möta och träffa barn och se dom lära sig.

När brukar du gå,åka till jobbet?
När jag åker bil åker jag kl 8:40

När brukar du sluta?
Jag slutar 16:30

Vad är dina favoritfärger?
Jag tycker om blått, vitt och rött.

Vad är ditt favoritdjur?
Jag tycker om hundar.

Vad gillar du att göra på fritiden ?
Jag tycker om att cykla och träna.

Har du några husdjur?
Jag har en hund som heter Yambo.

Hur många är ni i er familj?
Jag, min man och min hund.

PS. Det var vår lilla Karin, som kom på att vi skulle ha en blogg. DS.

Skrivet av Melissa

Åtgärder

Information

Kommentera

