Idrottslektion

9 10 2012

Vi gjorde Följa John som uppvärmning, sa Linus.

Vi lekte en lekte en lek som heter Ruttna tomater. Det var första gången vi lekte den, sa Mathias.

Alla barnen fick blunda. Fröken hade en trumma, som hon slog på. Vi fick peka åt det håll vi trodde att hon var, sa Ville.

När Nettan slog hårt på trumman fick vi gå med stora steg. När hon slog mjukt, fick vi smyga oss fram, sa Joanna.

Vi fick leka svanskull. Vi sprang runt omkring och skulle ta varandras svansar, sa Jenny.

Jag blev väldigt svettig, sa Lina.

Det var jobbigt, sa Felicia, Elin och Linnea.

Det var tufft, men väldigt roligt, sa Olivia.

Det var jättejättekul, sa Ellie.

Jag och Christoffer gjorde en fotbollsuppvärmning, sa Lasse.

Det var tufft att springa. Det känns bra inom mig. Jag får godis i mitt hjärta, sa Olivia.

Åtgärder

Information

2 responses

10 10 2012
Markus

Det var roligt!

Av Markus

11 10 2012
Karin B

Vad tyckte du var roligast?

Kommentera

